10 ЛАЙФХАКІВ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

ПЕРШІ ВИСНОВКИ ПІСЛЯ ТРЬОХ ТИЖНІВ РОБОТИ


1. Починайте з простого і доступного. Для початку я обрала розсилку електронною поштою. У мене зараз п’ять класів з 8-го до 11-го. Це близько 100 учнів. Першого листа розіслала з інструкцією (переклад за цим посиланням), куди вклала лінк на експрес-опитування від Kahoot “Чи добре ти знаєш свою вчительку” – щоб зрозуміти, чи хтось взагалі це читає. На третій день було лише 60 відповідей. Але в переході на нову форму навчання найголовніше – переконатися, що всі зрозуміли базові підходи і правила. Без цього рухатись уперед, а тим паче опановувати нові теми, не вийде.
2. Починайте з повторення. Це дасть можливість налагодити правила, темп і зворотний зв’язок. У наступні листи я вже вставляла відео, тексти, зображення. 
3. Будьте готові розгадувати загадки нон-стоп і оновлювати (уточнювати) інструкції. До кінця першого тижня вся моя сотня учнів вийшла онлайн і мій робочий день тривав по 14 годин.
4. Чим точніше і коротше будуть сформульовані завдання – тим більше шансів на успіх. Рухайтесь малими кроками. 
5. Давайте дітям можливість вибору. В дистанційному навчанні це ще важливіше, ніж у класі. 
6. Максимально спростіть програму і ваші вимоги. Давайте лише найголовніше.
7. Онлайн-тести можуть виявитися спасінням для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
8. Обов’язково встановлюйте дедлайни, але давайте кілька спроб на виконання.
9. Просіть батьків і дітей давати конструктивний зворотний зв’язок.
10. Проблема списування.
Очікувати від дітей, що вони не будуть списувати і чесно виконувати завдання, – означає бути наївним. Але проти цього є хороші ліки, хоч і діють вони не одразу:

  • Заохочуйте дітей робити помилки. Хваліть їх, коли бачите, що вони зробили роботу самостійно, хоч і не ідеально.
  • Давайте робочі завдання, де рівень складності наростає від елементарного до дуже складного. Якщо учень пише, що не впорався з завданням, починаючи з середини, я його хвалю і дякую за те, що тепер мені зрозуміло, що йому треба пояснити.
  • Давайте кожному індивідуальні завдання бодай раз на кілька тижнів. Можна вибірково.
  • Давайте завдання з готовими відповідями

Коментарі

Популярні публікації