СЕЕН-практики: викладання від теорії до досвіду
Соціально-емоційне й етичне навчання (СЕЕН) за матеріалами В. Яблонської, співзасновниці та керівниці Центру Mindspot
СЕЕН — це міжнародна програма, покликана сприяти соціально-емоційному й етичному навчанню в системі дошкільної та шкільної освіти у всьому світі, яку разом із тим можна застосовувати на всіх рівнях освіти, у тому числі вищій та професійній.
Вибрані матеріали міжнародної програми з формування м’яких навичок СЕЕнавчання
СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНЕ ТА ЕТИЧНЕ НАВЧАННЯ
СЕЕН — це міжнародна програма, покликана сприяти соціально-емоційному й етичному навчанню в системі дошкільної та шкільної освіти у всьому світі, яку разом із тим можна застосовувати на всіх рівнях освіти, у тому числі вищій та професійній.
Вибрані матеріали міжнародної програми з формування м’яких навичок СЕЕнавчання
СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНЕ ТА ЕТИЧНЕ НАВЧАННЯ
Соціально-емоційне й етичне навчання (СЕЕН) побудовано на трьох вимірах, які відповідають типам знань і компетенцій, що їх СЕЕН прагне передати учнівству:
(1) усвідомленість,
(2) співпереживання,
(3) залученість.
Кожен із цих вимірів можна розглядати на трьох рівнях:
(1) особистісному,
(2) соціальному
(3) системному.
Ця структура базується на доказових результатах роботи СЕН (соціально-емоційного навчання) і перегукується з моделлю, запропонованою авторами Д.Ґоулменом і П. Сенґе в книжці «Потрійний фокус»: увага до себе, увага до інших і увага до взаємозалежності та систем.
Три виміри СЕЕН — усвідомленість, співпереживання і залученість — дуже тісно пов’язані між собою, тому на схемах перетинаються. Кожен містить певний набір компетенцій, яких можливо навчати окремо, але найкраще розглядати в спільному контексті.
Коментарі
Дописати коментар